wtorek, 25 lutego 2014

..::8: Wir i brak weny::..

   Nie wiem jakim cudem znalazłam w sobie tyle siły, by przygotować dla Braciszka szafę. Nie chodzi mi tu o to, że sama ją zrobiłam, ale że byłam w stanie na tyle ją opróżnić (a wierzcie mi, było z czego!), by uzyskać 4 wolne półki na rzeczy dla kolejnego potomka. Mało tego, posegregowałam ciuszki Pierworodnego, wyprałam je, wyprasowałam (w tym pomogła mi trochę niezastąpiona BabUsia) i wszystko pięknie wygląda na półeczkach. Spakowałam torbę do szpitala dla siebie i Maleństwa, przygotowałam dla Niego łóżeczko (tu z pomocą przyszedł Pierworodny - nie spodziewałam się po Nim takiego zaangażowania i tyle siły!).
   I w zasadzie wszystko jest już gotowe. Jutro przepiorę tylko kilka nowych ubranek, które dostałam bądź sama zakupiłam, oraz wypranie kocyków.
   I tylko imienia wciąż brak :(
   No bo jak tu nazwać Braciszka?
   Najpierw chciałam parkę, więc powinna być dziewczynka. A tu wyskoczył mi jak Filip z konopi kolejny chłop! No ale Filip odpada.
   Zaślubiony podał 4 imiona, które przypadły Mu do gustu: Tomasz, Filip, Maciej, Michał.
   Tomasz - źle, zdecydowanie źle mi się kojarzy. Filip - jw. Maciej - w zasadzie ok. Michał - nie przemawia do mnie. No więc jak już powiedziałam, że może być Maciej, to Zaślubiony włączył mi "Klan" i.. oboje spasowaliśmy.
   Moje propozycje to: Szymon, Bartosz, Jakub, Kacper, Igor, Dawid. No ale żadne z tych imion nie zostało zaakceptowane przez Zaślubionego. No i co ja mam teraz zrobić? Postanowiłam podeprzeć się trochę statystykami z ubiegłego roku, bo jest w końcu w czym wybierać. Ale i to nie pomogło.
   Cóż, ostatecznie pewnie i tak postawię na swoim, bo to w końcu ja będę rodzić i do mnie należeć będzie ostatnie zdanie ;)
   W każdym bądź razie wszystko, prócz imienia, zostało już przygotowane. Pierworodny i tak upiera się przy "Braciszek" i dla Niego każde imię jest "głupie" :)
   Mam jeszcze miesiąc.. może ciut więcej niż miesiąc..
   A może jakieś propozycje? :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Haha, może i nie brzydkie imię, ale mnie się zdecydowanie źle kojarzy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń